۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور

 

دیدار رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت با فرمانده سپاه شهرستان

 

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان جیرفت

 

در پنجمین روز هفته بسیج رئیس‌ مرکز بهداشت به همراه مهندس محمدی سلیمانی معاون اداری و مهندس اسفندیاری مسئول واحدبهداشت محیط مرکز با سرهنگ نسب امیری فرمانده سپاه جیرفت دیدار کردند.

 

 دکتر علیرضا مقبلی رئیس مرکز بهداشت در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج با تکیه بر فرمایشات رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی گفت: بسیج لشگر مخلص خداست و صرفا یک حرکت احساسی نیست بلکه به دانستن، فهمیدن و بصیرت متکّی است. 

 

 دکترمقبلی بسیج را یار و یاور دستگاههای دولتی و مردم عنوان کرد و افزود: تنها بسیج می‌تواند دستگاه‌های مسئول را هم در جهت‌دهی، هم در هدف‌ گذاری، هم در عمل  یاری بدهد، و با حضور خود در همه عرصه ها بخصوص عرصه سلامت کشور، مظهر نشاط و امیدواری برای جامعه باشد همانطور که در زمان کرونا به اثبات رساند.

 

وی با اشاره به انجام ویزیت رایگان در روستاها اشاره در رشته‌های مختلف پزشکی و درمانی خاطرنشان کرد: خدمات ارزنده‌ای از بسیج جامعه پزشکی و سپاه ناحیه شهرستان در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته به یادگار مانده که جای بسی قدردانی دارد.

 

در ادامه سرهنگ نسب امیری ضمن تشکر از حضور رئیس مرکز بهداشت گفت:شما علاوه بر کارهای سازمانی خود به کارهای عقیدتی نیز بیشتر باید وقت بگذارید و از روحانیون و افراد متخصص برای این مهم استفاده نموده و آگاه سازی همکاران را نسبت به اهداف شوم دشمن در موارد عفاف و حجاب سر لوحه کار خود قرار دهید.

 

نسب امیری افزود:در هر جائی تشخیص دادید به وجود ما نیاز است حتما" حضور پیدا نموده و تا رفع موانع همکاراری خواهیم کرد.