۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور

به گزارش مفدا جیرفت ، صبح امروز جلسه شورای فرهنگی دانشگاه با حضور دکتر خیرخواه رئیس دانشگاه ، معاونین فرهنگی دانشجویی ، آموزشی و سایر اعضا در سالن جلسات ستاد مرکزی دانشگاه با محوریت برنامه های مناسبتی پیش رو و درخواست های نهادهای فرهنگی دانشجویی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حمید سالاری معاون فرهنگی دانشجویی گزارشی از فعالیتهای فرهنگی یک ماه گذشته که با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، تشکل های دانشجویی و کانونهای فرهنگی برگزار شد ارائه کرد و ضمن تأکید بر اهمیت فعالیتهای فرهنگی به اهتمام استفاده از ظرفیت های دانشجویی در برگزاری برنامه های فرهنگی تأکید کرد.

سپس دکتر خیرخواه رئیس دانشگاه در این جلسه اظهار داشت: شورای فرهنگی در دانشگاه اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا فضای دانشگاه یک فضای مهم و خاص است. فضای داخل دانشگاه به دلیل حضور دانشجویان به مراقبت بیشتری در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، مذهبی و ...نیاز دارد و باید مدیریت ویژه‌ای صورت گیرد.

در ادامه اعضای شورا در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی دانشگاه به گفت و گو پرداختند و پس از قرائت درخواست های رسیده توسط حجت الاسلام مشایخی مسئول امورفرهنگی و فوق برنامه در خصوص برگزاری اردوی علمی دانشجویان بهداشت محیط، برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری سیمرغ درون دانشگاهی و تشکیل گروه های سرود و تئاتر ، برنامه های پیشنهادی مناسبتی فرهنگی و مذهبی و... تصمیم گیری شد.