۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور

به گزارش مفدا جیرفت ، دانشجویان عضو پایگاه خبری مفدا جیرفت با هدف تقدیر از تلاش و همکاری صمیمانه امین رضا خرمی دبیر سابق سرویس چند رسانه ای به دلیل فارغ التحصیلی وی با معاون و مدیران فرهنگی و دانشجویی دیدار کردند .

حمید سالاری معاون فرهنگی دانشجویی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های امین رضا خرمی دانشجو فارغ التحصیل عضو مفدا که در طول چهار سال تحصیل در جهت تولید محتوا و ارتقای مفدا دانشگاه تلاش نمود ، اظهار داشت : یکی از نقاط قوت ما در حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی تیم مفدا است که دارند در جهت اهداف این حوزه تلاش می کنند و اطلاع رسانی دقیق ، شفاف ، سریع ، انعکاس واقعیت ها و دستاوردها، انتقال ارزش های اجتماعی و ایجاد نشاط و شادبی با استفاده از دانش روز از جمله وظایف حوزه رسانه است .

وی در ادامه با اشاره به اهمیت کارو جایگاه خبر و رسانه گفت: از آنجایی که ما با قشرعظیمی از دانشجویان، اساتید و کارکنان درارتباط و تعامل هستیم، کار و وظایف ما در مقایسه با سایر سازمان ها متفاوت است و از این رو با مجهز شدن به امکانات و آشنایی کامل به مهارت ها و دانش این علم می توان موثر و کارآمدتر عمل کرد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: برای رسیدن به موفقیت های بیشتر و اهداف تعیین شده خود؛ باید توجه ویژه ای به موارد افکار سنجی، تولید محتوای هوشمند، شناسایی فرصت ها و تهدیدها، نگاه به دیدگاه و نظرات مخاطبان، توجه به بازخورد هاو توسعه ارتباط موثر و کارآمد با مخاطبان داشته باشید.

وی افزود: امروزه با توجه به اهمیت ویژه فضای مجازی ، رسانه ها درخط مقدم تحقق جهاد تبیین ، انتقال پیام و دستاوردها هستند.

در ادامه این دیدار اعضای پایگاه خبری مفدا به بیان دیدگاه های خود جهت ارتقا تولید محتواها پرداختند و در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدیه از امین رضا خرمی دانشجو فارغ التحصیل عضو مفدا تقدیر شد.