۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور

هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با فرماندار جیرفت دیدار کردند

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ظهر امروز هیئت رئیسه و تعدادی از مدیران دانشگاه با فرماندار جدید جیرفت دیدار کردند و انتصاب وی را تبریک گفتند.

دکتر مکارم رئیس دانشگاه در این دیدار ضمن تبریک انتصاب فرماندار جیرفت اظهار داشت: خدمت به مردم توفیق و فرصتی است که باید قدر دانسته شود و خدمات شما در منطقه بیانگر اهتمام شما در این زمینه است.

وی ضمن آرزوی توفیق برای فرماندار جیرفت در راستای خدمت صادقانه افزود:  خدمات شما همواره برای مردم جنوب مایه خیر و برکت بوده و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت همکاری لازم را خواهد داشت تا رشد و اعتلای منطقه را تسریع نمائیم.

دکتر مکارم با اشاره به آمادگی و مدیریت به موقع در مواجه با سیلاب روزهای اخیر در منطقه تصریح کرد: این پیش بینی و تمهیدات مسئولان خسارات سیل جنوب کرما ن را به حداقل رساند و از بسیاری آسیها پیشگیری شد البته تسریع رفع مواردی که باعث شده رودخانه مسیر خود را طی نکند، ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به در پیش بودن هفته سلامت خاطرنشان کرد: همه معاونتهای دانشگاه برنامه ریزی لازم برای انجام خدمات مورد نظر در روزشمار هفته سلامت را دارند که از جمله این موارد راه اندازی دو کمپین سلامت است که برنامه های آن بعد از هفته سلامت نیز ادامه خواهد داشت.

آقای ابوذرعطاپور فرماندار جیرفت در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های مختلف دانشگاه در راستای ارائه خدمات بهداشت و درمان به مردم منطقه و تربیت نیروی مورد نیاز حوزه سلامت اظهار داشت: اجرای طرح تحول سلامت دستاوردهای خوبی را داشته و میتوان این خدمت را بهترین عملکرد دولت دانست که باید از خدمات شما به مرم جنوب کرمان قدردانی نمود.

نظر شما :
captcha
ما را در فضای مجازی دنبال کنید

  • پیام رسان روبیکا
  • پیام رسان ایتا
  • پیام رسان بله
  • نقشه سایت
  • rss