۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور

بیش از 3 هزار موالید بیمارستان کاشانی جیرفت در سالجاری

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دکتر لیلا عارفی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در بیمارستان زنان و زایمان کاشانی جیرفت در راستای ارتقای خدمات به مراجعه کنندگان اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه ترویج زایمان طبیعی در بیمارستان کاشانی جیرفت این بیمارستان جزو برتریینهای این حوزه در کشور است.

وی با بیان اینکه در شش ماه نخست سالجاری بیش از 3 هزارو 100 موالید در بیمارستان کاشانی جیرفت داشته ایم که62 درصد آن به صورت زایمانی طبیعی انجام شده است، خاطرنشان کرد: طی شش ماه گذشته بیش از 6 هزارو 500 بستری در بیمارستان کاشانی جیرفت داشته ایم که علاوه بر آن بیش از 31 مورد هم به صورت سرپایی در کلینیک و بیمارستان خدمات درمانی درییافت کرده اند.

دکترعارفی با اشاره به خرید تجهیزات و بهسازی در بخشهایی از بیمارستان تصریح کرد: با پیگیریهای صورت گرفته 10 تخت بستری به ان آی سی یو زایشگاه قدیم بیمارستان افزوده میشود.

 رئیس بیمارستان کاشانی جیرفت با اشاره به بهسازی اتاق عمل بیمارستان طی ماههای آینده گفت: سیستم فاضلاب بخش مامایی و زایشگاه قدیم و افزایش فضا جهت  انبار – لنژ تمیز و کثیف بخش مامایی بهسازی از اقداماتی است که در زمینه بهسازی بیمارستان انجام شده است.

نظر شما :
captcha
ما را در فضای مجازی دنبال کنید

  • پیام رسان روبیکا
  • پیام رسان ایتا
  • پیام رسان بله
  • نقشه سایت
  • rss