پایگاه خبری و اطلاع رسانی
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
کد : 49955-56431      تاریخ ایجاد : ۱۴۰۳ چهارشنبه ۷ شهريور   آخرین بروزرسانی : ۱۴۰۳ چهارشنبه ۷ شهريور    تعداد بازدید : 231
همزمان با هفته دولت

سه پانسیون در مرکز خدمات جامع سلامت ماه کنگان منوجان افتتاح شد

همزمان با هفته دولت سه پانسیون در مرکز خدمات جامع سلامت ماه کنگان منوجان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ظهر امروز سه پانسیون پزشک، ماما و سرایدار با زیربنای ۲۴۰متر مربع و اعتبار ۳ و نیم میلیارد تومان احداث و تجهیز شد.

آیین معارفه رئیس جدید بیمارستان منوجان برگزار شد

طی آیینی با حضور مسئولان محلی شهرستان منوجان امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتطامی، دکتر شکرالهی نماینده مجلس، دکتر خیرخواه رئیس دانشگاه، معاون بهداشتی دانشگاه و ... دکتر علی نظری(متخصص قلب و عروق) به عنوان رئیس جدید بیمارستان امام حسین علیه السلام منوجان معرفی  و از خدمات امید شهریاری تقدیر شد.

دکتر خیرخواه رئیس دانشگاه در این آیین ضمن تقدیر از همدلی مجموعه شهرستان با حوزه سلامت و تبریک هفته دولت اظهار داشت: تمام تلاش ما در حوزه سلامت فراهم کردن، رفاه نسبی برای عموم در این بخش است، خوشبختانه مجموعه دانشگاه در این مسیر یکدل و همراه بوده است.

وی با اشاره به اهمیت جذب نیرو در مراکز درمانی برای رفع مشکلات و رضایتمندی عموم افزود: امسال با جذب ۲۵ هزار پرستار،  کمبود نیروی انسانی  در مراکز درمانی کشور کم می شود.

خیرخواه گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت شهرستان منوجان هیچ پروزه ناتمانی نداریم.

دکتر شکر الهی نماینده مجلس در این آیین اظهارداشت: آنچه در ذهن مردم می ماند خدماتی است که انجام میشود با پیگیریهای صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان خوشبختانه در شهرستان منوجان پروژههای ناتمام تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی ضمن تقدیر از پیگیریهای دکتر خیرخواه افزود: رعایت اخلاق در بحث بهداشت و درمان روحیه امید را در مردم ایجاد می کند، هماهنگی مجموعه ارایه خدمات ارزنده در حوزه سلامت را به دنبال دارد.

 

 

نظر شما :
captcha