۱۴۰۰ پنج شنبه ۱ مهر
آخرین بروزرسانی : ۱۴۰۰ سه شنبه ۷ ارديبهشت    تعداد بازدید : 1855

بیانه ها

 

                                                                                                                       
                                             بیانیه سطح توافق خدمات دستگاه                                                                    بیانیه حفظ حریم خصوصی
                                                                                                                                                                 
دستورالعمل های صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دستورالعمل بروز رساني تارنماي دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
.  

 

 

 

 

 

راهبرد مشارکت الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مصوب استان

 

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید.چشم انداز سازمانی ما آن است که  همواره بعنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی ، دقیق ، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسب جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائی عمومی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. دانشگاه علوم پزشکی جیرفت  تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

 می توانید دیدگاه خود را از طریق پست الکترونیک  info@jmu.ac.ir یا منوی تماس با دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به صورت تلفنی و یا به صورت حضوری در میز خدمت مراکز انتقال دهید و همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم.

خدمات الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جیرفت به صورت الکترونیکی در پورتال دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جیرفت به آدرس  http://jmu.ac.ir ارائه شده است .

این دانشگاه در جهت رسیدن به اهداف سازمانی خود در حوزه های 1) تامين، حفظ و ارتقاء سلامت آحاد مردم 2) تربيت نيروي انساني متخصص، متعهد و کارامد 3) توليد دانش نوين، نهایت سعی و تلاش خود را می‌نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر، رضایتمندی ذینفعان خود را شامل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي ، دانشجويان، بيماران، تامين‌کنندگان، عموم مردم، نهادهاي عمومي را تأمین نماید.

کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق فرمرسیدگی به شکایاتارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواست‌های واصله به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.

  • کاربران می توانند از طریق منو تماس با ما  شماره تلفن، پست الکترونیکی  مدیران و مسئولان را دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمايند.
  • عزیزان می‌توانند از طریق فرم نظرسنجی وب سایت که تحت همین عنوان در پایین سایت قرار داده‌ شده است نظرات خود را به  دانشگاه ارسال نمایند.

 

 - تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان جیرفت مجهز به امکان ثبت انتقادات و پیشنهادات شما متقاضیان گرامی  از طریق ارسال پیشنهادات می‌باشد. در این قسمت شما می‌توانید، به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز، تماس برقرار نمایید. به محض ثبت انتقاد یا پیشنهاد، سعی می‌گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

- در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس‌پذیری تارنما، دسترس‌پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.

- تارنمای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان جیرفت به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

سامانه ملی 190 به منظور پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بهداشتی درمانی هموطنان عزیز مهیا و بصورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات شما عزیزان خواهد بود.

- در صورت نیاز به برقراری تماس با ریاست محترم دانشگاه می‌توانید از طریق تماس تلفنی با دفتر ریاست دانشگاه و یا پست الکترونیک و شماره های زیر اقدام نمایید.

پست الکترونیک :  dr.makarem@jmu.ac.ir

تلفن تماس :   03443319085

نمابر :   03443319084

 

- در صورت نیاز به دسترسی به شماره تماس هریک از واحدهای تحت پوشش دانشگاه می‌توانید از طریق تارنمای دانشگاه و قسمت راهنمای تماس اقدام نمایید.

- جهت آشنایی با خدمات قابل ارائه در هر بخش می‌توانید به  میز خدمت الکترونیکی دانشگاه مراجعه نمایید.

- در صورت تمایل به منظور ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات می‌توانید پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات را برای هر زیرخدمت تکمیل فرمائید.

   از طریق  پست الکترونیک روابط عمومی دانشگاه info@jmu.ac.ir

   و پست الکترونیک مدیریت امور بین الملل دانشگاه internationaloffice@jmu.ac.ir

  دریافت پیام های شهروندان و پاسخگویی به آنها صورت می گیرد.

  درصورت نیاز از طریق لینک زیر می توانید شکایات مربوط به دانشگاه را درج و پیگیری نمایید. فرایند رسیدگی به شکایات

سایر امکانات:

نظرسنجی تارنمای سازمان : از  طریق نظر سنجی پایین سایت می توانند نظرات خود را در خصوص کیفیت تارنمای سازمان اعلام نمایند.

 

 

 
   
   
 
 
   
   
   
 
 
نظر شما :
captcha
ما را در فضای مجازی دنبال کنید

  • کانال تلگرام
  • نقشه سایت
  • rss