دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
کد : 26500-10479      تاریخ انتشار : ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ فروردين تعداد بازدید : 1275

اخبار | کمپین فشار خون و سلامت دهان و دندان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت راه اندازی میشود

کمپین فشار خون و سلامت دهان و دندان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت راه اندازی میشود
.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ظهر امروز با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صدو نوزدهمین جلسه هیئت رئیسه دانشگاه در معاونت بهداشتی برگزار شد.

دکتر مکارم در این جلسه با اشاره به لزوم اهمیت هماهنگی نهادها برای مقابله با بلایای طبیعی اظهار داشت: بحران سیل با مدیریت صورت گرفته با حداقل مشکلات در منطقه پشت سرگذاشته شد اما همواره باید آمادگی برای مواجه با خطرات احتمالی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کارشناسان حوزه دانشگاه با توجه به اعلام نیاز به مناطق سیلزده اعزام شده اند، افزود: به دلیل خشکسالی 30سال گذشته ذهنیتی ایجاد شد که خشکسالی ادامه دارد و بر خلاف مسیر طبیعت اقداماتی مانند ساخت و ساز در مسیر رودخانه انجام شد که بخشی از غرامتی امروز مربوط به این ندانم کاریها است، برای کاهش خسارتها در آینده باید در رفع ان اقدام کرد.

دکترمکارم با اشاره به در پیش بودن، هفته سلامت بیان داشت: همه معاونتهای دانشگاه در اجرای برنامه های هفته سلامت مشارکت داشته باشند چرا که این هفته فرصتی برای معرفی بهتر خدمات سلامت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خاطرنشان کرد: کمپین های فشارخون و بهداشت سلامت دهان و دندان در هفته سلامت راه اندازی میشود که کار این کمپینها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

دکتر مکارم با بیان اینکه با توجه به اهمیت ثبت الکترونیک پرونده ها ستاد راه اندازی پرونده الکترونیک تشکیل شود این موضوع از اولویتها است،گفت: اتمام هر چه زودتر پروژه های در حال احداث مورد تأکید است و پروژه های آماده افتتاح دانشگاه نیز به زودی با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری میرسد.