دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
کد : 26500-23708      تاریخ انتشار : ۱۳۹۸ دوشنبه ۶ آبان تعداد بازدید : 2961

اخبار | تأمین پزشک متخصص و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان قلعه گنج تا پایان امسال

تأمین پزشک متخصص و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان قلعه گنج تا پایان امسال
.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دکترقاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به  شهرستانهای کهنوج وقلعه‌گنج ضمن بازدید از وضعیت بیمارستانهای این شهرستانها از رفع مشکلات موجود تا پایان سال جاری خبر داد.

دکترجان بابایی در حاشیه نشستی با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و مسئولان محلی قلعه گنج اظهار داشت: حتما در توزیع جدید پزشک متخصص در آذرماه سالجاری لیست پزشکان متخصص بیمارستان قلعه‌گنج را تکمیل میشود و با توجه به جمعیت ۸۰ هزار نفری این شهرستان، متخصص زنان، رادیولوژی، جراحی و اطفال تامین خواهد شد تا بیمارستان قلعه‌گنج در ارائه خدمات پایه کامل شود.

وی افزود: نیروی متخصص موتور محرکه بیمارستان به شمار می‌رود و الان همان طور که مشاهده کردیم اتاق عمل بیمارستان قلعه‌گنج به طور کامل تجهیز است اما از تجهیزات آن استفاده نمی‌شود و به پزشک متخصص نیاز دارد.

دکترجان بابایی خاطرنشان کرد: بیمارستان قلعه‌گنج کمبود نیروی انسانی غیر پزشک و کادر پرستاری هم دارد که در این زمینه باید دو اقدام همزمان انجام دهیم، یکی اینکه در جلسه شورای معاونان طی روزهای آینده در وزارتخانه مشکل تمدید طرح پرستاران حل شود و شخصا بحث صدور مجوز استخدام پرستاران بومی و شرکتی را پیگیری می‌کنم.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان قلعه‌گنج مانند سنوگرافی، سی تی اسکن و سایر دستگاه‌ها را تا قبل از پایان امسال تامین می‌کنیم

 وی همچنین از پرداخت اعتبار برای احداث چهار واحد اسکان پزشکان در بیمارستان قلعه‌گنج خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این چهار واحد به زودی آغاز میشود.