دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
کد : 26500-23953      تاریخ انتشار : ۱۳۹۸ دوشنبه ۷ بهمن تعداد بازدید : 1600

اخبار | همایش مادرانه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار میشود

همایش مادرانه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار میشود
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: همزمان با دهه مبارک فجر همایش مادرانه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار میشود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خدابخش افتخاری در جلسه برنامه ریزی برگزاری دهه مبارک فجر سالجاری اظهار داشت: دشمنان سعی می کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند، سعی می کنند امام را از یاد مردم ببرند اما دهه فجر تجسم اراده وعظمت امام بزرگوار است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار ملی است مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملت ایران است، تصریح کرد: شروع دهه فجر تکرار خاطرات ملت از 41 سال گذشته تکرار می شود و ضروری است که این خاطرات و این حوادث به وسیله آگاهان به نسل امروز منعکس شود.

افتخاری گفت: اگر شکر این انقلاب را نگوییم کفرش را گفته ایم و اگر در جهت پیشبرد آن گام برنداریم ناگزیر بر ضد آن عمل نموده ایم.

وی با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر و اربعین شهدای مقاومت در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خاطرنشان کرد: کارگروههای برگزاری برنامه های هنری، طراحی، سرود، تئاتر، شعر حماسی، ورزشی، زیارت و گلباران قبر شهدای در این راستا برگزار میشود.

افتخاری با اشاره به و دانشگاه ها در پیروزی انقلاب اظهار داشت: جشن پیروزی انقلاب با مشارکت تشکل های دانشجویی و برگزاری جشن انقلاب ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه در ایام الله دهه فجر برگزار میشود.

وی بیان داشت: اکران فیلم دانشجویی، مسابقه کتابخوانی دانشجویی، کاروان نشاط و سلامت، شب شعر انقلاب، مسابقات ورزشی و همایش دوچرخه سواری، برپایی نمایش علم تا ثریا و نشست علمی با تبیین شخصیت سردار سلیمانی نیز در دهه فجر سالجاری برگزار میشود.

افتخاری با اشاره به برگزاری همایش مادرانه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و ویزیت رایگان در برخی مساجد حوزه دانشگاه به مناسبت ایام الله دهه فجر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.