دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
کد : 26500-4393      تاریخ انتشار : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۱ مهر تعداد بازدید : 1601

اخبار | آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود 97 دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد

آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود 97 دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد
آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود 97 دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آیین معارفه دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آیین  اظهار داشت: دانشگاه مدرسه انسان سازی است با همین شور و نشاط که دوران دانشجویی را آغاز می کنید در مسیر آموختن علم گام بردارید و برای جامعه و خانواده خود افتخار آفرین باشید.

دکتر مکارم با بیان اینکه فرصت دانشجویی و جوانی بهترین دوران عمر انسان است که باید قدر آن را دانست، گفت: باید همراه با تولید علم که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تربیت معنوی و تهذیب نفس هم قرار داشته باشد تا پیشرفت همه جانبه را شاهد باشیم.

وی با اشاه به پوشش صددرصدی متقاضیان خوابگاه در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به عنوان یک اقدام قابل توجه افزود: ممکن است در امکانات دانشگاه با ایده ال ها فاصله داشته باشیم اما تمام تلاش ما این است که بهترینها برای شما فراهم باشد.

دکتر مکارم با اشاره به پذیرش دانشجو در 13 رشته در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: یکی از بهترین دوره های زندگی هر فرد دوران تحصیل و دانشجویی است باید از این فضایی که با تلاش جامعه و خانواده برای شما فراهم شده است در راستای تولید علم و دانش و خدمت به هم نوعان استفاده کنید تا روزی از کم کاری خود پشیمان نباشید.

وی خاطرنشان کرد: ابرقدرتهای استکباری جهان مخالف استقلال طلبی ما هستند، جوانان ما جان خود را در راه اسلام و میهن فدا کردند تا این نظام حفظ شود و امروز دشمن به دنبال است تا از داخل به اتحاد ما ضربه بزند اما مردم ما به ویژه جوانان همانطور که در دوران دفاع مقدس شگفتی ساز شدند امروز هم در جنگ اقتصادی مقابل دشمن ایستادگی میکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه امروز کسانی که در داخل به اقتصاد کشور ضربه میزنند خائن به ملت هستند، تصریح کرد: شما باید با هوشیاری از انقلاب صیانت کنید در غیر اینصورت جامعه از این کم کاری متضرر میشود.


فعالیت 11 کانونفرهنگی در دانشگاه علوم پزششکی جیرفت

نعمت اله شفیعی معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آیین ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به دانشجویان و اعضای هیئت علمی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در این مدت میزبان خوبی برای شما باشیم و بستر مناسبی جهت فراگیری علم و دانش برای شما دانشجویان را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه دوران دانشجویی بهترین دوران زندگی است سعی کنید بهترین استفاده را داشته باشید،مدیریت زمان داشته باشید، افزود: وظیفه اصلی شما تحصیل و آموختن است در کنار درس به کارهای فرهنگی پژوهشی ورزشی هم توجه داشته باشید چرا که آینده سازان کشور هستیدو همه ابعاد باید مد نظر شما باشد.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در دانشگاه هشت انجمن علمی ،۱۱کانون فرهنگی ، دو تشکل دانشجویی، بسیج و انجمن اسلامی فعال می باشد و هر دانشجو با توجه به علاقه و توانمندی خود میتوانند در این واحدها فعالیت داشته باشد.