دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
کد : 26500-4395      تاریخ انتشار : ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۹ مهر تعداد بازدید : 1935

اخبار | سومین کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه برگزار شد

سومین کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه برگزار شد
سومین کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه برگزار شد

سومین کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه برگزار شدبا حضور هیئت رئیسه و مدیران دانشگاه:سومین کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه با حضور هیئت رئیسه و مدیران دانشگا برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، سومین کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه برگزار شد، دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این جلسه اظهار داشت: سلامت اداری باید جدی گرفته شود، مواردی است اگر به آن توجه نکنیم عموما درمانی ندارد و در صورت کم کاری و بروز مشکل سالها باید پاسخگو باشیم، پیشگیری در این مورد جایگاه مهمی دارد.

وی با بیان اینکه در سلامت اداری ابتدا اعتبار فرد مطرح است و سلامت اداری از شخصیت او صیانت میکند، افزود: بسیاری از مشکلاتی که در سیستم بروز می کند به دلیل بی اطلاعی است کارگاههای اموزشی در این زمینه را جدی بگیرید.

دکتر مکارم با اشاره به راه اندازی میز خدمت در دانشگاه تصریح کرد: میز اداری فرمایشی نمیگذاریم باید به یک الگوی اجرایی برسید و فقط در حد حرف نباشد باید در این موضوع حساسیت نشان دهیم و به آن عمل کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن توصیه به مطالعه نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر به عنوان بهترین درس آموزشی در خدمتگذاری به مردم خاطرنشان کرد: استراتژی و رویکرد ارزشی در مبارزه با فساد اداری مهم است، همچنین جوهره افراد باید تقویت شود تا دچار مشکل نشویم.