دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
کد : 26500-9442      تاریخ انتشار : ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۹ اسفند تعداد بازدید : 1508

اخبار | جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد

جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد
.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت همزمان با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه(س)و روز زن جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت توسط بسیج دانشجویی دانشگاه و با همکاری کانونهای مهدویت و خیرین لبخند با حضور رئیس دانشگاه دکتر مکارم، معاون دانشجویی مهندس مشایخی، حجت الاسلام شاهرخی و حجت الاسلام مشایخی نهاد رهبری و ... و حضور پرشور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در تالار فاطمیه این دانشگاه با برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.

دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آیین ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س)و روز زن اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) علی رغم عمر کوتاه به لحاظ ویژگیهایی که داشتند، جایگاه بزرگی در بین اهل بیت(ع)دارد و هر یک از نامهای این بانوی دو عالم نشان از خصیصه و منشی در ایشان است که برای مردان و زنان همه اعصار الگو است.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت خانواده در اسلام افزود: ازدواج و تشکیل خانواده همواره در اسلام مورد تأکید بوده و به عنوان فریضه به آن توجه میشده و امروز هم نباید مشکلات اقتصادی مانعی برای این امر مقدس بدانیم و آنرا به تأخیر انداخت.

دکتر مکارم با بیان اینکه نظام مکلف به فراهم نمودن، زمینه ازدواج و تشکیل خانواده جوانان است، تصریح کرد:  سعادت و موفقیت با پشت سر گذاشتن، سختی و مشکلات حاصل می شود، همانطور که ملت ایران با سالها دشمنی و استکبار مبارزه کرد و یک وجب از خاک خود را از دست نداد و امروز با پشتوانه خون شهدا مقتدر و سربلند است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:قانون استکبار  استفاده از منابع دیگران است و ما برای پیشرفت و توسعه نیازمندیم در نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم و از سختی ها و مکر دشمن هراس نداشته باشیم.

دکترمکارم با بیان اینکه بیانیه روشنگرانه مقام معظم رهبری نوید دهنده عبور از این برهه و داشتن آینده ای روشن است، خاطرنشان کرد: شما جوانان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم باید هوشیار انه با نقشه های دشمنان برخورد کنید.