دانشگاه علوم پزشکی جیرفت
کد : 26500-9463      تاریخ انتشار : ۱۳۹۸ سه شنبه ۶ فروردين تعداد بازدید : 1502

اخبار | جلسه ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد

جلسه ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد
.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دکتر اصغر مکارم رئیس دانشگاه پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران و کارگروه سلامت دانشگاه ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: هفت شهرستان جنوب کرمان علی رغم بارش باران مشکل خاصی نداشتند و خسارت جانی از سیلابها نداشتیم و کارگروه سلامت و EOC تشکیل شده تا پیش بینی ها و هماهنگیهای لازم برای مواجه با حوادث احتمالی صورت پذیرد.

وی افزود: حوزه سلامت جنوب در حد مقدورات کار میکند اما با توجه به وضعیت اضطرار روزهای اخیر به دلیل بارش باران باید آمادگی بیشتر داشته باشیم و همه از رئیس دانشگاه تا بهورزان حوزه دانشگاه احساس مسئولیت کنند و برای بالا بردن آمادگی و آگاهی مردم اقدامات لازم را در دستور کار داشته باشند.

وی ادامه داد: شاید ارائه و آموزش برخی مسائل وظیفه ما نیست اما برای رفع مشکلات کمک کنید چرا که در صورت بروز حادثه و خسارت جانی بخش بزرگی از این مشکلات بهداشت و درمان را درگیر میکند.

دکتر مکارم با اشاره بر لزوم آمادگی پایگاههای 115 برای مأموریتهای ویژه تصریح کرد: آمادگی لازم برای مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشیم و پیش بینی های لازم در این راستا انجام شود.