۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور

دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به همراه دکتر فرامرزپور معاون آموزشی ، عصر امروز در آستانه نیمه شعبان با حضور در دانشکده پرستاری کهنوج با دانشجویان این دانشکده دیدار و گفت گو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری کهنوج، دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به همراه دکتر فرامرزپور عصر امروز در آستانه نیمه شعبان با حضور در دانشکده پرستاری کهنوج با دانشجویان این دانشکده دیدار و در خصوص مطالبات دانشجویان در زمینه های صنفی و رفاهی و آموزشی گفت گو کردند.

در ابتدای این دیدار سعید احمدی رئیس دانشکده پرستاری کهنوج ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت مهدی موعود(عج)گزارشی از اقدامات انجام شده در این دانشکده از آغاز افتتاح تا کنون و برنامه های در دست اقدام ارائه کرد.

سپس دکتر خیرخواه رئیس دانشگاه ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان به معرفی ظرفیت‌های صنفی و رفاهی ، علمی و آموزشی ، سیاست‌ها و راهبردهای این دانشکده در حوزه سلامت پرداخت و افزود: هویت دانشجویی دغدغه ما در دانشگاه است ، چرا که این جوانان امانت هستند ، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که زمینه و فضای مناسبی جهت ارتقا سطح رفاهی ، علمی و آموزشی فراهم کنیم زیرا پویایی دانشگاه به حضور شما دانشجویان است .

در ادامه دانشجویان به بیان درخواست ها و مطالبات خود پرداختند و در پایان دکتر خیرخواه به مناسبت نیمه شعبان به رسم یادگاری هدایایی به دانشجویان اهدا کرد.

 


 

   

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

  • اینستاگرام
  • روبیکا