۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور

گزارش کارگاه آموزشی مطالعات دین و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد

قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با همکاری انجمن علمی قرآن و سلامت  کارگاه آموزشی با عنوان "مطالعات دین و سلامت: با تمرکز بر رویکردهای بین رشته ای" را با حضور دکتر احسان آقاپور، نویسنده و مدرس دانشگاه علوم پزشکی قم  برگزار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری کهنوج ، قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با همکاری انجمن علمی قرآن و سلامت کارگاه آموزشی با عنوان "مطالعات دین و سلامت " سه شنبه 21 فروردین ماه با حضور دکتر احسان آقاپور، نویسنده و مدرس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار کرد.

دکتر آقاپور در این کارگاه آموزشی به مواجه با مطالعات قرآن و سلامت، اهمیت تحقیق در رهنمودهای دینی و راهکارهای دین برای ارتقای سلامت اشاره نمودند.

وی با بیان اینکه دین می تواند به افراد در مقابله با استرس، اضطراب، افسردگی و سایر مشکلات کمک کند، به ارائه مثال هایی از آموزه های دینی که در این زمینه کاربرد دارند، پرداختند. ایشان همچنین به نقش دین در تقویت عزت نفس، معنایابی در زندگی و ارتقای کیفیت روابط بین فردی، سلسله مراتب معرفتی از واقعیت ، پارادایم و جایگاه آن در تحقیقات علمی و انواع پارادایم ، ملاحظات استفاده از آموزه‌های دین در مطالعات سلامت، روش و فرایند پژوهش در حوزه مطالعات دین و سلامت پرداخت

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

  • اینستاگرام
  • روبیکا