۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
تاریخ ایجاد : ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳ خرداد   آخرین بروزرسانی : ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳ خرداد    تعداد بازدید : 155

استخدامی پذیرش بهورز

مرکز بهداشت شهرستان قلعه گنج در نظر دارد در مناطق روستایی خود از محل مجوزهای استخدامی نسبت به جذب نیرو بهورز بومی به تعداد ۱۳ نفر براساس دستورالعمل اجرایی پذیرش بهورز از بین افراد واجد شرایط از طریق آزمون کتبی اقدام نماید.

🔻اطلاعیه پذیرش بهورز🔻
💢مرکز بهداشت شهرستان قلعه گنج در نظر دارد در مناطق روستایی خود از محل مجوزهای استخدامی نسبت به جذب نیرو بهورز بومی به تعداد ۱۳ نفر براساس دستورالعمل اجرایی پذیرش بهورز از بین افراد واجد شرایط از طریق آزمون کتبی اقدام نماید.
🌿برای جذب بهورز اولویت ثبت نام با دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی یا کاردانی(فقط افراد تحت پوشش مناطق روستایی) رشته های مرتبط بهداشتی (زن :رشته های بهداشت عمومی، بهداشت خانواده ،پرستاری و مامایی و مرد: رشته های بهداشت عمومی،مبارزه با بیماریها ،بهداشت محیط و پرستاری) می باشد. در صورت به حد نصاب نرسیدن رشته های فوق از افراد دارای مدرک تحصیلی حداقل دیپلم (داشتن گواهینامه پایان دوره پیش‌ دانشگاهی و یا گواهینامه پایان تحصیلات 3ساله دوره دوم متوسطه) ثبت نام به عمل می آید و همچنین پذیرش دارندگان مدرک تحصیلی دانشگاهی (غیرمرتبط) غیر از مدرک تحصیلی دیپلم، با لحاظ نمودن مدرک دیپلم بلامانع است و گزینش بهورز از مناطق شهری در هر شرایطی ممنوع است.
⚫️ افراد واجد شرایط لازم است مدارک خود را از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ به واحد گسترش شبکه بهداشت و درمان شهرستان قلعه گنج (واقع در علی آباد) تحویل نمایند و رسید مربوطه را دریافت کنند.
🌀متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دفترچه آگهی استخدام که در سایت دانشگاه علوم پزشکی به آدرس www.jmu.ac.ir بارگزاری شده است مراجعه نمایند.



❎روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قلعه گنج.

نظر شما :
captcha