۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور

 

 

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت جیرفت ؛ در آستانه آغاز هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی،دکتر مقبلی رئیس مرکز بهداشت پیامی به شرح زیر صادر کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 چهار سال از خبرغم انگیز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار و در رأس آن ترامپ خبیث در ساعات اولیه بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد که کل آزادیخواهان جهان بشریت  به ویژه امت واحده و بزرگ اسلام و علی الخصوص ملت رشید و شهید پرور کشور سرافرازمان ایران را عزادار نمود گذشت. و اینک این سالگرد با ولادت دختر پیامبر  مصادف شده است.

 

بدون شک انقلاب اسلامی با پرورش فرزندان جان برکف و شهادت طلب امروز هزاران سردار فداکار و مجاهد فی سبیل الله را تحویل جامعه بشری داده است.

 


اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت این سردار مجاهد و پاکباز را به همه هموطنان عزیزم به ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان جیرفت تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه پروردگار متعال، علوّ درجات را برای آن شهید والامقام مسئلت دارم، امیدوارم خداوند بزرگ، توفیق حمایت از ولایت و رهبری، حرکت در مسیر شهدای عزیز و گرانقدر و همچنین خدمت صادقانه به مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی را با الهام از مکتب سلیمانی نصیب‌مان گرداند.

 

          دکترعلیرضامقبلی
رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت