۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۸ شنبه ۷ ارديبهشت   

همایش نشاط و سلامتی در جیرفت برگزار شد.

.

 

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، همزمان با هفته سلامت همایش نشاط و سلامتی شامل پیاده روی، دوچرخه سواری و مسابقه طناب کشی با اهدا جوایز ورزشی برگزار شد.

محمدرضا مشایخی معاون دانشجویی وفرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این همایش اظهار داشت: امروز ورزش توسط مردم مورد غفلت قرار گرفته است که سن پایین مبتلایان به بیماریهای غیرواگیر از مهمترین پیامدهای آن است.

وی با اشاره به سبک ناسالم زندگی وتغییر ذائقه افراد به خوراکیهای ناسالم افزود: با توجه به افزایش استرس در زندگی مردم باید به ورزش و فعالیتهای بدنی بیش از گذشته پرداخته شود به دلیل عدم تحرک و ورزش با پیری زودرس و میتوان گفت میانسالی پیر مواجه هستیم.

مشایخی با اشاره به راه اندازی پویش ملی بهار همدلی توسط وزارت بهداشت با شعار «هموطن خانه ات را دوباره خواهیم ساخت» در راستای کمک به سیلزدگان سیلهای اخیر در کشور گفت: اقدام اولیه در حوادث و بلایا نجات انسانها است و بعد از آن سرپناهی به آنها داده میشود و امکانات اولیه را دریافت می کنند، با توجه به خسارتهای زیاد سیل در کشور و مشکلاتی اقتصادی که با آن مواجه است مردم باید در کمک به رفع مشکلات همنوعان خود به ویژه ساخت خانه کمک کنند و با یاری و همدلی نقشی هر چند کوچک در کمک به هموطنان سیلزده داشته باشیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن دعوت از کارکنان،اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برای شرکت در پویش بهار همدلی خاطرنشان کرد: شماره حساب کمک به سیلزدگان اعلام میشود و افراد می تواند در حد توان کمکهای خود را واریز نمایند.

 

نظر شما :
captcha
ما را در فضای مجازی دنبال کنید

  • پیام رسان روبیکا
  • پیام رسان ایتا
  • پیام رسان بله
  • نقشه سایت
  • rss