۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور

مشارکت دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در کمک به سیلزدگان

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دکتر اصغر مکارم صبح امروز در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه اظهار داشت: تحمل مسائلی مانند اتحاد مردم ایران اسلامی برای استکبار سخت است مردمی که در بحران سیل اینگونه از هموطنان خود حمایت میکنند اگر پای دفاع از ایران اسلامی باشد جان و مال خود را مانند دوران دفاع مقدس فدا خواهند کرد و تمام عیار ایستادگی میکنند.

وی افزود: خوی استکباری است که با مقاومت میجنگد و آنرا نمی پذیرد اما همین پایداری در روزهای سخت است که کشور ما در حوزه نظامی دستاوردهای قابل توجهی دارد و در بهداشت و درمان حرف برای گفتن داریم این بدان معنا است که نتیجه پذیرش ظلم و ستم نابودی و زیاده خواهی دشمن است و دستاورد مقاومت پیروزی است.

 

دکتر مکارم با اشاره به اقدامات eoc دانشگاه برای کمک به سیلزدگان و آمادگی به روز کارشناسان برای حضور در این مناطق طبق اعلام نیازها  تصریح کرد: علاوه بر حضور نیروهای پرستار، پزشک متخصص، تکنسین فوریتها و ... بنا به درخواست برای کمک به سیلزدگان یک هزار قوطی شیرخشک و 500 عدد پشه بند نیز ارسال شده است.

دکتر مکارم با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با راه اندازی بازارچه خیریه در دانشگاه و کمپین سلامت در سطح شهر جیرفت و همچنین اهدای یک وعده غذای مهربانی( به صورت کنسرو) اقدام به جمع آوری کمکها برا سیلزدگان کردند، خاطرنشان کرد: در زمینه پویش بهار همدلی هم علاوه بر کمکهایی که قبلا توسط پرسنل، پزشکان اساتید و ... برای کمک به سیلزدگان اهدا شده، تیمهایی به مراکز بهداشت شهرستانهای حوزه دانشگاه برای جلب مشارکت در این پویش اعزام میشوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، در این جلسه شماره حساب 62/86193696 و شماره کارت 6104337525722607 بنام دکتر سید فریدون افضلی جانشین رئیس دانشگاه و روح الله سالاری مدیر امور مالی دانشگاه برای مشارکت در پویش ملی بهار همدلی اعلام شد

همچنین اعضای هیئت رئیسه و افراد حاضر در این جلسه اعلام کردند که در ماه یک تا دو روز حقوق خود را برای کمک به سیلزدگان اهدا میکنند.

 

نظر شما :
captcha
ما را در فضای مجازی دنبال کنید

  • پیام رسان روبیکا
  • پیام رسان ایتا
  • پیام رسان بله
  • نقشه سایت
  • rss