۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۲ شهريور   

ثبت نام دانشجویان جدیدالورود 98-97

ثبت نام دانشجویان جدیدالورود 98-97...

 

دانشجوی گرامی 

ضمن عرض سلام  قبولی شما را در آزمون کنکورسراسری سال 97 و ورود به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تبریک گفته و موفقیت روزافزون شما را در امور تحصیلی آرزومندیم .

باتوجه به اینکه ثبت نام اولیه دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 98-97 اعم از ورودی مهر و بهمن به صورت اینترنتی انجام می­پذیرد، خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمایید:

  1. جهت ثبت نام اولیه از تاریخ 1397/06/27 لغایت 1397/06/31  به سایت  edu.jmu.ac.ir  مراجعه نموده (نوع کاربری دانشجویان جدیدالورودانتخاب شود) و ثبت نام اولیه خود را انجام دهید.
    کد کاربری در این سایت، کدملی و کلمه عبور،  شماره داوطلبی دانشجو خواهد بود.
  2. جهت ثبت نام نهایی، پس از مراجعه حضوری اصل مدارک مورد نیاز درج شده را به همراه داشته باشید.
  3.  قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی و حضوری متعاقبا اعلام میگردد.
  4. کلیه دانشجویان اعم از پذیرفته شدگان ورودی مهر و بهمن پس از ثبت نام اینترنتی باید جهت تحویل مدارک به صورت حضوری  از تاریخ 1397/07/1 لغایت 1397/07/4 به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بلوار پاسداران ساختمان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مراجعه نمایند. عدم مراجعه دانشجویان ورودی بهمن به منزله انصراف است.

 

 در صورت برخورد با مشکل با شماره 03443318571 تماس بگیرید.

 


دانشجویان متقاضی خوابگاه جهت ثبت نام اولیه خوابگاه با شماره های 43318085-03443353213 تماس گرفته و نسبت به ثبت نام موقت خوابگاه اقدام نموده ، همچنین متذکر می شود با توجه به مفاد آیین نامه اسکان دانشگاههای علوم پزشکی کشور ، دانشجویان ساکن در خارج از استان کرمان به خوابگاه ملکی و دانشجویان بومی استان کرمان که متقاضی خوابگاه باشند ، به خوابگاه خودگردان تحت نظارت دانشگاه معرفی می شوند. همچنین برای دانشجویان شاهد و ایثارگر و دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی در اولویت اسکان هستند اما دانشگاه تعهدی برای اسکان دانشجویان بومی ساکن روستاهای جیرفت و عنبرآباد ندارد.

 

نظر شما :
captcha
نظرات بینندگان
 
نمایش بیشتر...
ما را در فضای مجازی دنبال کنید

  • پیام رسان روبیکا
  • پیام رسان ایتا
  • پیام رسان بله
  • نقشه سایت
  • rss