۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور

برگزاری آزمون جذب نیروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: آزمون جذب نیروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد که در نهایت تعداد ۴۹ نفر در این آزمون پذیرفته می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دکتر نادر پورجمالی در حاشیه برگزاری آزمون جذب نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار داشت: این آزمون به صورت همزمان در شهرستان‌های جیرفت و کهنوج در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این آزمون به صورت قراردادی  تبصره سه است و  تعداد یک‌هزار و ۱۴ نفر در ۲۳ رشته شغلی برای استخدام در واحدهای بهداشتی و درمانی هفت شهرستان جنوبی استان کرمان در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد ۶۷۸ نفر در شهر جیرفت و ۳۳۶ نفر در شهر کهنوج به رقابت می‌پردازند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بیان داشت: اسامی سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان اعلام و در نهایت تعداد ۴۹ نفر در این آزمون پذیرفته می‌شوند  و ۲۶ نفر  سهمیه این استخدامی مربوط به مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در مجموع ۶۵ نفر نیروی قراردادی جذب و به‌کارگیری می‌شوند.

پورجمالی افزود: مصاحبه افراد پذیرفته شده در این آزمون کتبی توسط افرادی در خارج از شهرستان جیرفت صورت می‌گیرد و هیچ دخل و تصرفی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

نظر شما :
captcha
نظرات بینندگان
 
نمایش بیشتر...
ما را در فضای مجازی دنبال کنید

  • پیام رسان روبیکا
  • پیام رسان ایتا
  • پیام رسان بله
  • نقشه سایت
  • rss