۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۲ اسفند   

12 تیم در طرح سلامت نوروزی بهداشت محیط جنوب کرمان فعالیت دارند

.

باحضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، مدیران شبکه های بهداشت هفت شهرستان جنوب کرمان،امام جمعه ،فرماندار و سایر مسئولان محلی  فاریاب مانور سلامت نوروزی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت فاریاب دکتر خیرخواه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مانور سلامت نوروزی بهداشت محیط هرسال باحضور بازرسان بهداشت محیط در یکی از شهرستان های حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار میشود که امسال در فاریاب شاهد برگزاری این مانور هستیم.

خیرخواه با بیان اینکه این برنامه از ۲۰ اسفند لغایت ۲۰ فروردین برگزار میشود، افزود: طی این برنامه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس، اماکن عمومی و بین راهی، سامانه های آبرسانی و مراکز تفریحی در رصد بازرسان بهداشت محیط قرار دارند.

نادر نجفی مدیر شبکه بهداشت فاریاب نیز در این آیین اظهار داشت: پس از اجرای کارناوال موتوری در سطح شهر، بازرسان بهداشت محیط به بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی میپردازند.

وی با اشاره به حضور ۱۲ تیم علمیاتی از هفت شهرستان حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این مانور افزود: طی این بازدید یک روزه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان فاریاب توسط بازرسان بهداشت محیط بازدید میشوند.

نجفی برگزاری مانور سلامت نوروزی در شهرستان فاریاب را هشداری برای متصدیان واحدهای صنفی جهت رعایت هرچه بیشتر موارد بهداشتی دانست و از همشهریان تقاضا کرد بازرسان بهداشت محیط را در اجرای برنامه سلامت نوروزی یاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از طریق شماره ۱۹۰ ثبت شکایت کنند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

لازم به ذکر است در پایان این برنامه از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهر فاریاب بازدید شد و بیش از ۵۰ کیلوگرم اجناس فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم گردید.

 

نظر شما :
captcha
ما را در فضای مجازی دنبال کنید

  • پیام رسان روبیکا
  • پیام رسان ایتا
  • پیام رسان بله
  • نقشه سایت
  • rss