۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبارجنوب، صبح امروز سرکار خانم مهندس بیگزاده معاون محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به همراه مهندس مشایخی مسئول واحد بیماری ها در ستاد معاونت بهداشتی ضمن جلسه با معاون بهداشتی شبکه،و کارشناس مسئولین واحد های گسترش ،بهداشت محیط و مبارزه با بیماری ها ، از مرکز خدمات جامع سلامت اسلام آباد بازدید به عمل آوردند.

 

این بازدید در راستای تاکید بر آمادگی بیشتر واحدهای بهداشتی با توجه به سفر پیش رو دکتر فرشیدی معاون بهداشتی وزارت بهداشت از حوزه دانشگاه صورت گرفت.

 

در این بازدید معاون بهداشتی دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر و خدا قوت به پزشکان ماماها و سایر پرسنل در مرکز به رصد و بررسی شاخص های بهداشتی مرکز پرداخت و از نزدیک از مسائل و مشکلات موجود مطلع شد.

 

سپس در ادامه همکاران ضمن اعلام الویت های بهداشتی منطقه تحت پوشش به بیان خواسته های خود پرداختند و معاون بهداشتی به ارائه راهنمایی ها و راهکارهای سازنده در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به جمعیت هدف پرداختند.

 

بیگزاده افزود:به جلسه شورای بهداشتی با محوریت بیماری های واگیر (مالاریا ،وبا،هاری و مار و عقرب گزیدگی )و استفاده از ظرفیت برون بخشی(سایر ادارات) توجه بیشتری شود.

 

معاون بهداشتی گفتند :آموزش و برگزاری جلسات با شورا ها دهیاران و امام جماعت مساجد و معتمدین و ریش‌سفیدان جهت آموزش و حساس سازی مردم برای آگاهی از بیماری های واگیر دار به خصوص مالاریا و حیوان گزیدگی به صورت دوره ای برگزار گردد.

 

در ادامه افزودند انتظار می‌رود که پزشک فوکال نسبت به آموزش پزشکان جدید الورود درخصوص بیماریهای واگیر ، حساسیت بیشتری را داشته باشند 

 

در پایان مقرر گردید ضمن بررسی مشکلات و الویت بندی آنها در اسرع وقت نسبت به مرتفع نمودن ان اقدام گردد.