۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور

بسمه تعالی

 

 

« روز فوریت های پزشکی و اورژانس مبارک»

 

 

روز ۲۶ شهریور ماه به نام روز اورژانس و فوریت های پزشکی نامگذاری شده است. تلاشگران عرصه فوریت های پزشکی در بیشتر مواقع اولین کسانی هستند که بربالین مصدومین و مددجویان دریافت خدمات درمانی اورژانسی حاضر می شوند و حفظ حیات آنان را برعهده می گیرند که نشان از اهمیت والای خدمات آنها و جایگاه ارزشمند اورژانس می باشد. کسانی که برای ارائه خدمات شایسته به بیماران همواره خود را به دانش روز، مهارت های فنی و اخلاق حرفه ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریع ترین زمان ممکن به عنوان فرشتگان نجات، حلاوت نجات جان انسان ها را با عمق وجودشان احساس نموده اند و زندگی دوباره را به ارمغان می آورند.خدمتگزاران عرصه سلامت از جمله کسانی هستند که اگر روزی به نام این خادمان صادق نامگذاری شده است، برای یادآوری به ماست که بهتر و بیشتر، ایشان و خدماتشان را بشناسیم.

 

 

بیست و ششم شهریور ماه فرصتی برای قدردانی از بزرگوارانی است که سختی های بسیار را بر خود و خانواده هایشان هموار می کنند تا هموطنان نیازمند در کوتاه ترین زمان به مراکز درمانی رسانده شوند و سلامت خویش را بازیابند.

 

 

من به سهم خود روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی را به همکاران گرانقدر و سخت کوشم در این بخش حیاتی از زنجیره درمان تبریک می گویم و از خداوند مهربان، سلامت و سربلندی و موفقیت روزافزونشان را خواستارم.

 

 

دکتر احسان باقری 

 

 

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان رودبارجنوب