۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار جنوب گفت: بازرسی‌های سلامت نوروزی با هدف تشدید بازرسی و نظارت بهداشتی بر اماکن عمومی و مراکز عرضه مواد غذایی توسط کارشناسان این مرکز آغاز شد

 

به گزارش روابط‌عمومی شبکه بهداشت ودر مان رودبار جنوب دکتر احسان باقری اظهار کرد: همزمان با نزدیک شدن به آغاز سفرهای نوروزی و تقارن آن با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، کنترل ویژه بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی و نیز ارائه خدمات بهداشتی به شهروندان، مسافران و گردشگران اعمال می شود.

 

وی افزود: ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی، ایمنی آب و مواد غذایی به منظور کاهش و کنترل بیماری های مرتبط با آب و مواد غذایی از اهداف اصلی اجرای این طرح است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبارجنوب بیان کرد: مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران ها، اماکن عمومی نظیر اماکن اقامتی، مراکز اسکان و مساجد در اولویت این طرح بوده که مورد بازرسی و نظارت بازرسان واحد بهداشت محیط قرار می گیرد.

 

وی اظهار داشت: در این طرح نظارتی که تا اواخر فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، بازرسان شبکه بهداشت و اکیپ های نظارتی، با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی وضعیت بهداشت عمومی را مورد بررسی قرار می دهند.

 

دکتر باقری گفت: سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و درمان به صورت شبانه روزی آماده دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص مشکلات بهداشتی است.

 

 

روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبارجنوب