پایگاه خبری و اطلاع رسانی
۱۴۰۳ شنبه ۱۷ شهريور
۱۴۰۳ شنبه ۱۷ شهريور
کد : 49955-56226      تاریخ ایجاد : ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۷ تير   آخرین بروزرسانی : ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۷ تير    تعداد بازدید : 126
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:

عاشورا همراه با معرفت زمینه ساز تعالی جامعه اسلامی است

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: وظیفه داریم با نگاه تمدنی، قیام عاشورا را همراه با شور برگزاری مراسم برای مردم تبیین کنیم و با معرفت به سمت تعالی جامعه اسلامی تا حکومت امام زمان عجل الله برسیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، حجت الاسلام شاهرخی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش اظهار داشت: امام حسین در راه خود تمام آنچه را داشت فدا کرد و با خدا معامله کرد این است که امروز بعد از گذشت 1400 سال در هر ماه محرم و صفر مردم خودجوش از سرمایه خود با عشق برای اقامه عزای امام سوم شیعیان هزینه میکنند.

وی با بیان اینکه به برکت خون امام حسین علیه السلام و یاران ایشان اسلام همچنان پویا و سازنده در حرکت است، افزود: وظیفه داریم با نگاه تمدنی، قیام عاشورا را همراه با شور برگزاری مراسم برای مردم تبیین کنیم و با معرفت به سمت تعالی جامعه اسلامی تا حکومت امام زمان عجل الله برسیم.

شاهرخی ضمن تشکر از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و تشکر از کسانی که در شور انتخابات و برگزاری آن نقش داشتند، تصریح کرد:  مشارکت مردم و حضور پای صندوقهای رای که برگ زرینی دیگر در انقلاب رقم زدند، بسیار ارزشمند بود، مسئولان باید قدردان مردمی که همواره پای انقلاب هستند، باشند و ایثارگرانه در راستای آبادانی و اعتلای ایران عزیز مخلصانه خدمت کنند.

نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب مردم گفت: خدا به ایشان برای خدمت به مردم کمک کند تا در مسیر انقلاب حرکت خوبی داشته باشد و مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد.

 

نظر شما :
captcha