پایگاه خبری و اطلاع رسانی
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
کد : 49955-57451      تاریخ ایجاد : ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور   آخرین بروزرسانی : ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۰ شهريور    تعداد بازدید : 225
طی یک اردوی سه روزه

گروههای جهادی 30 هزار خدمت سلامت به اقشار کم برخوردار استان کرمان ارائه می دهند

مجری بنیاد علوی دراستان کرمان گفت: با حمایت مالی بنیاد علوی در این رزمایش بیش از 30 هزار خدمت به اقشار کم برخوردار ارائه می شود که حداقل در جنوب شرق کشور بی سابقه است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ، ظهر امروز در راستای اجرای اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در جنوب کرمان دکتر خیرخواه رئیس دانشگاه با مجری بنیاد علوی در استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر خیرخواه از حمایت‌های گسترده درمانی بنیاد مستضعفان از جمله خدمات دهان و دندان، چشم پزشکی و ویزیت مادران باردار و زنان با همکاری گروه‌های جهادی در مناطق محروم تقدیر کرد.

محمد عرفان حسینی مجری بنیاد علوی استان کرمان در این دیدار با اشاره به برگزاری اردوی جهادی سه روزه در منطقه اظهار داشت: رزمایش اردوی جهادی پزشکی 21 تا 23 شهریور ماه سالجاری در هشت شهرستان استان کرمان شامل جیرفت، نرماشیر، کهنوج، ریگان، بم، جازموریان و رودبار جنوب در سه حوزه چشم پزشکی، دهان و دندان و زنان برگزار می شود.

 وی با اشاره به همکاری نهادهائی مانند دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و فرمانداری در اجرای این رزمایش افزود: این اردو با حمایت مالی و پشتیبانی بنیاد علوی بنیاد مستضعفان برگزار می شود که بسیج دانشجوئی هم پای کار است تا این خدمت به صورت مثبت و موثرارائه شود.

حسینی با اشاره به مشارکت دانشگاههای علوم پزشکی کرمان، بم و جیرفت در برگزاری این اردو در استان تصریح کرد: در این رزمایش بیش از 30 هزار خدمت به اقشار کم برخوردار ارائه می شود که حداقل در جنوب شرق کشور بی سابقه است و  در بحث حمایت مالی از گروههای جهادی که بخش دیگر این اردو است در نظر داریم، این گروهها تجهیزاتی مانند یونیت دندانپزشکی دریافت کنند تا بتوانند بدون نیاز به مشارکت دستگاها به صورت مستقل اردوهای جهادی برگزار کنند.

مجری بنیاد علوی دراستان کرمان گفت: یکی از حوزههای اصلی خدمترسانی بنیاد علوی بنیاد مستضعفان، حوزه بهداشت و درمان است که برنامه داریم، اردوههای جهادی پزشکی در مناطق کم برخوردار همچنان ادامه داشته باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: تجهیز مراکز بهداشت در مناطق کم برخوردار، ویزیت رایگان بیماران در درمانگاهها به صورت قراردادی با بنیاد علوی و تامین یکسری  تسهیلات معیشتی برای هزینه های جاری بیماران کم برخوردار در دستور کار بنیاد قرار دارد.

 

 

نظر شما :
captcha