مسئول واحد جناب آقای مازیار احمدنیا
شرح وظایف:
· روابط عمومِی هر دستگاه زِیر نظر مستقِیم بالاترِین مقام آن دستگاه اداره مِی شود .
· مسئول روابط عمومِی ، حداقل مشاور رئِیس دستگاه بوده و حكم او مستقِیماً توسط رئِیس دستگاه صادر مِی شود .
· مسوول روابط عمومِی در شوراِی برنامه رِیزِی ِیا بالاترِین شوراِی تصمِیم گِیرندة ِی دستگاه شركت مِی نماِید و لازم است تمامِی اطلاعات مورد نِیاز در اختِیار اِیشان قرار گِیرد.
· سازمان امورادارِی و استخدامِی كشور موظف است با هماهنگِی وزارتخانه ها ودستگاه هاِی اجراِیِی در جهت تحقق مصوبات اِین آئِین نامه ، تشكِیلات مناسب روابط عمومِی را تنظِیم و تصوِیب نماِید .
1- ارتباط با رسانه ها :
عمده فعاليت :
· ارسال خبر، گزارش خبري (با تصوير و يا بدون تصوير)
· برگزاري مصاحبه با رؤساي ادارات و كارشناسان
· جوابگويي به رسانه ها درمواردي كه سوالي مطرح نموده اند
· برگزاري توربازديد اصحاب رسانه از فعاليت ها وپروژه هاي شاخص
· برگزاري جلسات و نشست هاي كاري با اصحاب رسانه
· تهيه بريده جرايد و بولتن خبري در سطح استان
· تهيه آرشيو فيلم و صدا از اخبار منعكس شده ازصداوسيما
·تهيه گزارش عملكرد از فعاليتهاي بخش ارتباط با رسانه بصورت سه ماهه درقالب گزارش كارفصلي (نظام نامه اطلاع يابي واطلاع رساني توسط مديريت روابط عمومي)
2- ارتباطات مردمي
عمده فعاليت :
· تهيه و تنظيم تقويم ملاقات مردمي مدير سازمان ، ديدارباكاركنان و اعلام به همه رسانه ها ، مردم و همكاران
· تهيه گزارش از روند اجراي اين ملاقات ها بصورت سه ماهه
· ارزيابي اين نشست ها وملاقات ها با ابزار فرمهاي نظرسنجي
· برنامه ريزي براي نشست هاي صميمي همكاران بامدير بصورت بخش بخش در طي هفته (همه همكاران در طي هرسال 2 نشست با مدير داشته باشند .)
· حضورمديران درمجامع عمومي(نمازجمعه،اجتماعات ملي ومذهبي و...)
3- همايش / مراسم / نمايشگاه
عمده فعاليت :
· تهيه تقويم برگزاري همايش ،مراسم ، نمايشگاه درون سازماني و برون سازماني
· برنامه ريزي عملياتي برگزاري نمايشگاه
· استفاده از امكانات روزدر همايش ها،مراسم ونمايشگاهها
4- انتشارات
عمده فعاليت :
· داشتن تقويم فعاليت انتشاراتي درسال
· پوشش تمام فعاليتهاي مديريت در حوزه انتشارات درقالب بروشور بنر،استند،سي دي،كاتالوگ، پوسترو...
5- تبليغات محيطي
عمده فعاليت :
· تهيه تقويم آذين بندي ساختمان اداري به مناسبت هاي مختلف
· نظارت بر تزئين فضاي داخلي و بيروني ساختمان هاي اداري
· نصب پوسترهاوبروشورهاوكاتالوگ هاي تبليغاتي درتابلوي اعلانات
· نصب پلاكارد در محلهاي اجتماع مردم مثل نمازجمعه و ...
6- سمعي و بصري:
عمده فعاليت :
· داشتن آرشيو فني از فعاليت هاي سمعي بصري
· قابل ارائه بودن اين فعاليت در كمترين زمان به مديريت (بصورت الكترونيكي وحجمي)
· نصب و پخش تصاوير براي همكاران به مناسبت هاي مختلف و بهره برداري آنها
7- پژوهش و افكار سنجي
عمده فعاليت :
· داشتن تقويم اجرايي طرح نظرسنجي طي يكسال براي فعاليتهاي درون سازماني يابرون سازماني
· داشتن فرم هاي خام نظرسنجي براي موضوعات خاص و يا طراحي فرم جديد با توجه به شرايط و فرهنگ هر شهرستان و دهستان
· انجام حداقل دو پروژه نظرسنجي با هماهنگي مديريت طي سال
8- عضويت در كميته ومجامع عمومي روابط عمومي
عمده فعاليت :
· حضورفعال ومستمردركميته هاي استاني(كميته دهه فجرو...)
· ارائه گزارش فعاليت خود در كميته به مديريت سازمان و مديريت روابط عمومي مافوق
· حضور فعال نشست هاي روابط عمومي سازمان
9- بازديد از پروژه ها / افتتاحيه ها /ملاقات با مسئولين استان
عمده فعاليت :
· حضور مسئول روابط عمومي طي برگزاري اين برنامه ها بصورت فعال
· تهيه خبر و گزارش خبري باتصريح به رسانه هاي گروهي ملي ومحلي
10- هماهنگي براي حضور در مراسم هاي شادي و غم همكاران
عمده فعاليت :
· داشتن برنامه براي نحوه حضور همكاران و روابط عمومي در مراسم هاي شادي و غم همكاران
· انتشارپيام تبريك يا تسليت از طرف مديروكاركنان
· انعكاس اين برنامه درسطح داخلي سازمان با توجه به فرهنگ قومي و محلي هر منطقه
11- ارتباطات الكترونيكي
1- ارتباطات الكترونيكي (ICT ):
عمده فعاليت :
· داشتن اطلاعات كافي و بهره گيري از فن آوريهاي IT
· ايجادارتباط الكترونيكي بصورت مداوم با سازمان
· ايجاد صندوق پستي الكترونيكي فعال اختصاصي روابط عمومي در هربخش
· به روزكردن اخبار بخش درسايت سازمان
2-پيام كوتاه
عمده فعاليت :
· داشتن ليست تلفن همراه مخاطبان بصورت گروه بندي شده
· تهيه متون پيام كوتاه براي مناسبت ها و برنامه هاي هر بخش بر اساس فرهنگ و شرايط اقليمي هر بخش به تفكيك پيام هر بخش
توجه : ارتباط مستمر با روابط عمومي سازمان وساير روابط عمومي مؤثر ادارات براي استفاده از تجارب ضروري است.
034-43263383:تلفن تماس