۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۹ شهريور
انجمن علمی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با همکاری مدیریت توسعه فناوری سلامت کارگاه آموزشی استارت آپ و آشنایی با المپیاد با محوریت روایت امید و پیشرفت و با هدف آگاه سازی دانشجویان بصورت مجازی برگزار کرد.
 

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری به نقل از مفدا جیرفت ، انجمن علمی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با همکاری مدیریت توسعه فناوری سلامت ،کارگاه آموزشی استارت آپ و آشنایی با المپیاد با محوریت روایت امید و پیشرفت را با هدف آگاه سازی ، آمادگی ذهنی با مباحث مرتبط با مفاهیم و اصول کسب و کارهای دانش محور و نحوه شرکت در المپیاد های علمی با حضور دکتر یاسمن مقبلی دارنده مدال نقره المپیاد علمی وزارت بهداشت بصورت مجازی ویژه دانشجویان برگزار کرد.
در این کارگاه شرکت کنندگان با مباحثی نظیر؛ مفاهیم استارت آپ، مراحل راه اندازی و سیـر تکامـل استـارت آپ‌ها، خلق ایـده استـارت آپی و چک لیست ارزیـابی ایـده، آشنایی با مدل و بوم تشخیص فرصت آشنا شدند.
از دیگر موضوعات مطرح شده در این کارگاه بررسی چگونگی تأمین سرمایه‌های لازم برای فعالیت استارت آپ‌ها و اهمیت نوآوری به عنوان کلید خلق ارزش‌ها بود و در ادامه گفت و گوهایی پیرامون افرادی که علاقه مند به راه اندازی استارتاپ خود هستند صورت گرفت. و در پایان نیز در خصوص نحوه و مراحل شرکت در المپیاد های علمی ، انواع هوش، مهارت های ارزشمند در دنیای امروز، یافتن استعداد و اشتیاق واقعی عنوان شد.
ما را در فضای مجازی دنبال کنید

  • اینستاگرام
  • روبیکا