
شرح وظایف اداره حسابداری پرسنلی ( شاغلین و بازنشستگان )
پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شاغل و بازنشسته
پرداخت اضافه کار و کارانه پرسنل ستادی دانشگاه
پرداخت سایر مزایای پرسنلی کارکنان ستادی
بارگذاری ماهانه اطلاعات هویتی پرسنل و فایل حقوق در سامانه کارمند ایران و خزانه داری کل کشور
نظارت بر پرداخت حقوق و مزایای پرسنل واحدهای دانشگاه
ارسال کسورات مربوط به حقوق پرسنل به سازمانها و نهادهای مربوطه
سایر امور محوله به این اداره از طرف مدیریت امور مالی دانشگاه
تهیه گزارشات دیوان محاسبات، حسابرسان و مدیران
تهیه گزارش ماهانه سامانه ندا