۱۴۰۴ سه شنبه ۱۳ فروردين

شرح وظایف:

- مطالعه بخشنامه ها و آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه و اهتمام در اجرای آنها

- شرکت در جلسات اداری و هماهنگی مربوط در خریدهای دانشگاه

- هماهنگی در تنظیم و اخذ قیمت ها و استعلام بها قراردادهای برونسپاری

- هماهنگی و ارجاع درخواستهای تحویل کالا به انبارداران

- پیش بینی و هماهنگی لازم جهت خرید، تامین و توزیع کالاهای انبارهای مصرفی و تجهیزات پزشکی با صرفه و صلاح دانشگاه

- بررسی نامه های اداری و تهیه پاسخ های لازم و ارجاع به ادارات و همکاران

- نظارت بر امور و کارهای کارپردازان و انباردارها

- ارائه راهنماییهاو راهکارهای لازم به تدارکات وهمکاران واحدها

- شرکت در جلسات کمیته فروش بعنوان عضو کمیته

- شرکت در دوره های آموزشی شغلی

- انجام سایر امور محوله از مقام مافوق