شرح وظایف:
- مطالعه بخشنامه ها و آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه و اهتمام در اجرای آنها
- شرکت در جلسات اداری و هماهنگی مربوط در خریدهای دانشگاه
- هماهنگی در تنظیم و اخذ قیمت ها و استعلام بها قراردادهای برونسپاری
- هماهنگی و ارجاع درخواستهای تحویل کالا به انبارداران
- پیش بینی و هماهنگی لازم جهت خرید، تامین و توزیع کالاهای انبارهای مصرفی و تجهیزات پزشکی با صرفه و صلاح دانشگاه
- بررسی نامه های اداری و تهیه پاسخ های لازم و ارجاع به ادارات و همکاران
- نظارت بر امور و کارهای کارپردازان و انباردارها
- ارائه راهنماییهاو راهکارهای لازم به تدارکات وهمکاران واحدها
- شرکت در جلسات کمیته فروش بعنوان عضو کمیته
- شرکت در دوره های آموزشی شغلی
- انجام سایر امور محوله از مقام مافوق