- ارائه خدمات عمومی و پشتیبانی اداری و رفاهی به پرسنل دفتر مرکزی با هماهنگی واحدهای تخصصی مربوطه
- مدیریت امور نظافت، آبدارخانه، پذیرایی، رستوران، نقلیه و ایاب و ذهاب کارکنان ستاد
- کنترل و نظارت بر عملکرد پیمانکاران متولی خدمات عمومی در حوزه ستاد
- همکاری در امرنقل و انتقال وسایل و لوازم و جمع آوری اثاثیه اسقاط و غیرقابل استفاده و تحویل آن به انبار
- مدیریت امور مربوط به تعمیر و نگهداری و بازدید های ادواری ساختمانها و تاسیسات دفتر مرکزی با هماهنگی واحد نگهداشت
- مراقبت و بهره برداری از شبکه های برق، آب، گاز و تلفن ساختمانهای تابعه
- تامین و استقرار وسایل ایمنی عمومی از قبیل کپسولهای اطفاء حریق در کلیه واحدها
- انجام امور پذیرایی میهمانان داخلی و خارجی و تهیه و تدارک محل جلسات، ایاب و ذهاب و امثالهم با هماهنگی اداره رفاه و تدارکات
- پیگیری تخصیص ارز جهت خریدهای خارجی با نظر مسئولین ذیربط
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق